Programalama > FLASH

Etiketler: flash, içine, nesne, aktarma

Ort. 0
Puan ver:
flash içine resim çağırmak için :
loadMovieNum("resim.gif", 1);
yazmanız yeterli.. resmi değiştirdiğinizde flash içindeki resimde değişir.

---------------------
flash içinde başka bir flash dosyasını çalıştırmanız da mümkün :
loadMovieNum("baska.swf", 1);

---------------------
text dosyasinindan metin çağırma :
loadVariablesNum("yazilar.txt", 1);
text dosyası yaratırken kelime01 = merhaba dünya yazın..
hazırladığınız fla içinde yazım aracının özelliğini input olarak belirleyin name i kelime01 yapın.. flash çalışında yazilar.txt den kelime01 i bu alana çağıracaktır..

not : loadVariablesNum("yazilar.txt", 1); ilk frame e eklemeyi unutmayın..

---------------------
load ile yaptığınız çağırımları unloadMovieNum(1); ile sonlandırabilrsiniz..

// sorularınız için ichelik@hotmail.com //


Yorumlar                 Yorum Yaz
Bu hazır kod'a ilk yorumu siz yapın!
KATEGORİLER
ASP - 240
ASP.NET - 24
C# - 75
C++ - 174
CGI - 8
DELPHI - 247
FLASH - 49
HTML - 536
PASCAL - 246
PERL - 11
PHP - 160
WML - 9
XML - 2
Copyright © 2002 - 2024 Hazır Kod - Tüm Hakları Saklıdır.
Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.
hazirkod.com bir İSOBİL projesidir.